De wean ja woi a glanga... mia san ja ä de auf de wo okimmd, de andan san blos aso ois Ummadumzierde endn z Maxlroa..Coaradldro hat geschrieben: San nachad dann eh bloß de do, de ollawei do san
07.06. Maxlrain 2012
- ElektriX
Grias eng!!!
I wer a a moi des Weda oschaung, und mia naha übaleng, ob i hischaug auf Maxlroa.
I muas jo äh in alla frua meine Leid ummanandafahn, naha woaß I äh wias ausschaugd.
I muaß a no oan umma neine zum Fliaga nauskutschian damid ma jo ned langweilig wead.
Oba Awad is Awad, des is ollaweil wichdiga ois ois andere.
Wenns Weda nahad baßd, ruaf I äh amoi duahe um zum schaung wias mid aich so is!!!
Translation:
Ich werde auch ein wenig nach dem Wetter sehen.
Ich habe Fahrgäste in aller Früh, und kann dabei das besagte Wettertreiben begutachten.
Ich habe noch eine vorbestellte Fahr mit dem Taxi zum Münchner Flughafen, damit ich weiß,
was ich mit meiner Zeit anfangen kann. Sogesehen - Arbeit ist eben Arbeit, und steht nun mal an erster Stelle.
Sollten die kosmischen Begebenheiten einem Ausflug nach Maxlrein zustimmen, werde ich per
schnurlosen Stimmenübertragungstechnik kontakt mit anderen wartenden X1/9 Besitzern aufnehmen,
um Absprachen zwecks kurzer Reise zu genannten Ort zu treffen und Gemütseindrücke sammeln.
Oiso naha seng ma uns quasi moing!!!
Grias eich!!!
Frank!!!

I wer a a moi des Weda oschaung, und mia naha übaleng, ob i hischaug auf Maxlroa.
I muas jo äh in alla frua meine Leid ummanandafahn, naha woaß I äh wias ausschaugd.
I muaß a no oan umma neine zum Fliaga nauskutschian damid ma jo ned langweilig wead.
Oba Awad is Awad, des is ollaweil wichdiga ois ois andere.
Wenns Weda nahad baßd, ruaf I äh amoi duahe um zum schaung wias mid aich so is!!!
Translation:
Ich werde auch ein wenig nach dem Wetter sehen.
Ich habe Fahrgäste in aller Früh, und kann dabei das besagte Wettertreiben begutachten.
Ich habe noch eine vorbestellte Fahr mit dem Taxi zum Münchner Flughafen, damit ich weiß,
was ich mit meiner Zeit anfangen kann. Sogesehen - Arbeit ist eben Arbeit, und steht nun mal an erster Stelle.
Sollten die kosmischen Begebenheiten einem Ausflug nach Maxlrein zustimmen, werde ich per
schnurlosen Stimmenübertragungstechnik kontakt mit anderen wartenden X1/9 Besitzern aufnehmen,
um Absprachen zwecks kurzer Reise zu genannten Ort zu treffen und Gemütseindrücke sammeln.
Oiso naha seng ma uns quasi moing!!!
Grias eich!!!
Frank!!!

Geh mit der Zeit, sonst gehst Du mit der Zeit!!!
- ElektriX
- AllgaeuX
hundertochzg kilometa oafoch sima zvui zum absafa.
Hob no netamoi des scheimwischarelä vo dera glubaktio
einibastlt. Bi hoid a Schewedafoarar.
D Schwimmflügerl fia mein X find i a net aufd schnelln.
Fui schbass an oi die hifoarn!
Für alle:
Ich werde heute nicht nach Maxlrain anreisen.
Mein Interesse, 180 km einfache Wegstrecke bei strömendem
Regen auf der Autobahn zu verbringen, hält sich in Grenzen.
Hatte desweiteren noch keine Gelegenheit, das Scheibenwischerrelais
aus der Clubaktion zu montieren. Ich bevorzuge es im Allgemeinen,
den X bei trockenem Wetter zu bewegen.
Viel Spaß wünsche ich allen, die heute nach Maxlrain fahren!
hundertochzg kilometa oafoch sima zvui zum absafa.
Hob no netamoi des scheimwischarelä vo dera glubaktio
einibastlt. Bi hoid a Schewedafoarar.
D Schwimmflügerl fia mein X find i a net aufd schnelln.
Fui schbass an oi die hifoarn!
Für alle:
Ich werde heute nicht nach Maxlrain anreisen.
Mein Interesse, 180 km einfache Wegstrecke bei strömendem
Regen auf der Autobahn zu verbringen, hält sich in Grenzen.
Hatte desweiteren noch keine Gelegenheit, das Scheibenwischerrelais
aus der Clubaktion zu montieren. Ich bevorzuge es im Allgemeinen,
den X bei trockenem Wetter zu bewegen.
Viel Spaß wünsche ich allen, die heute nach Maxlrain fahren!
Gruss, Torsten
1300 A/a-Serie 128AS0021381 04/75 Turbo i.E.
1300 A/a-Serie 128AS0021381 04/75 Turbo i.E.
-
bis ummara oans hods ghoidn, na hod sa se eigregnt... Mei bessa wia nix de boor Schdund wars ganz nett...
Vui war ned los, boi 800 Autos,aba bei dera Voaheasage koa Wunda...
San a zwoa Xa do gwen, da ElektriX und da Gstalzer...
@ Gstalzer: Echt a gwandte Maschin...

Der Wettergott hat ezumindest Teil ein Einsehen und hat demtreffen bis um 13 Uhr trockenes Wetter beschieden. Danach hat angefangen zu regnen und die Himmelentwässerung machte keinerlei Anstalten, wieder aufzuhören...
Aber die paar trockenen Stunden waren sehr schön, ich habe viele nette alte und neue Bekannte betroffen.
Es war leider wenig los, etwa gut 800 Fahrzeuge (sonst sind da eher 3- 5 tausend da...) was aber bei der katastrophalen Wttervorhersage nicht verwundert.
Zwei X1/9 Piloten waren ebenfals anwesend, die Forenkollegen ElektriX und Gstalzer.
@ Gstalzer: Ein wirklich beeindruckender Motor!

Vui war ned los, boi 800 Autos,aba bei dera Voaheasage koa Wunda...
San a zwoa Xa do gwen, da ElektriX und da Gstalzer...
@ Gstalzer: Echt a gwandte Maschin...

Der Wettergott hat ezumindest Teil ein Einsehen und hat demtreffen bis um 13 Uhr trockenes Wetter beschieden. Danach hat angefangen zu regnen und die Himmelentwässerung machte keinerlei Anstalten, wieder aufzuhören...
Aber die paar trockenen Stunden waren sehr schön, ich habe viele nette alte und neue Bekannte betroffen.
Es war leider wenig los, etwa gut 800 Fahrzeuge (sonst sind da eher 3- 5 tausend da...) was aber bei der katastrophalen Wttervorhersage nicht verwundert.
Zwei X1/9 Piloten waren ebenfals anwesend, die Forenkollegen ElektriX und Gstalzer.
@ Gstalzer: Ein wirklich beeindruckender Motor!

Zuletzt geändert von ManfredS am 15. Jan 2012, 21:53, insgesamt 2-mal geändert.
mfg., Manfred
- Coaradldro
Da mei hod an Plattn ghod, Hob i midn Dschiep foan miassn.
Woa nachad bei da Hoamfoat a Gaudi, wiase se plogt hom um vo da dasoachtn Wiesn oba zum kemma,
mied eanane tiafglegtn Sauschleidan. I bin do ganz locka voabei kruust.
Leida hob i eich ned gseng. Umara 3 hob i mi nachad gschlicha.

Woa nachad bei da Hoamfoat a Gaudi, wiase se plogt hom um vo da dasoachtn Wiesn oba zum kemma,
mied eanane tiafglegtn Sauschleidan. I bin do ganz locka voabei kruust.
Leida hob i eich ned gseng. Umara 3 hob i mi nachad gschlicha.

Zuletzt geändert von Coaradldro am 23. Jun 2011, 19:15, insgesamt 1-mal geändert.
Es ist nicht die Arbeitslosigkeit die mir Angst macht, sondern die Einkommenslosigkeit.
- tifosi
Seit heute hätte ich schon eine, aber die sehr gute Ansa stellte sich nach dem Öffnen des Paketswolle hat geschrieben:
Tifosi fährt nicht -hat noch keine Ansa unterm X
als eine mit 4 Universalrohren aus den 70igern heraus ==> NIX ansa1

Und als ich sie heute trotzdem montieren wollte, stellte sich heraus, dass sie tatsächlich zu KURZ war,
soll heißen, ich muss mind. 1 Flansch dazwischen stückeln. Das schrieb mirder Verkäufer aber, da er mir den Flansch
mitschickte und eben auf den vorigen Verbau am 1300ccm verwies.
Für heute hatte ich genug, probiers mal morgen wieder. Kann mir im Moment nicht vorstellen, dass der 1 cm reichrt,
dass der Endtopf nicht am Achstrager ankommmt?

Mal sehen!
Ziel wäre es, am Samstag damit nach Wels zum X1/9 Treffen von Michael nach Wels zu fahren!
Ciao Ciao
Tifosi
der ziemlich enttäuscht ist...

- Coaradldro
- Coaradldro
-
So, fias neihe Joar nimm i oafa den oidn Thread wieder her
Liabe Leid, boarische X-Fahrer, aa heia is wieda as Oidteimatreffn z'Maxlroa ogsogt!
Bei am gwandtn Weda is de Bude voi, des kennds ja...
Wia jeds Joar gehds wieda am Frohnlaichnam auf, am 7.6.12 iss wieda soweit...
Ogeh duads aufm Babia ummara Zehne, aba auffi aufn Bloz komma scho a guads friara...
Sunst guidd des wos in dem Thread scho letzts Joar gsogt woan is, s dadad mi narrisch gfrein, wann man wieda an Hauffa liabe Leid dreffa kannt! Des Joar hob i a mera Zeit zum Ratschn, wei i ja selm koa Treffn nimma mach...
Übersetzt ins Hochdeutsche:
So, fürs neue Jahr nehm ich einfach den alten Thread wieder her,
Auch dieses jahr findet in Maxlrain wieder eines der größten Oldtimertreffen im deutschsprachigen Raum statt.
Bei schönem Wetter ist die Wiese voll und es warten 5000 Altfahrzeuge auf interessierte Besucher...
Auch dieses Jahr findet das Treffen wieder am Frohnleichnamstag (Donnerstag, 7.6.12) statt
Beginn ist offiziell ab 10 Uhr, es ist bei gutem Wetter zudem ratsam, eher da zu sein, der Platz ist ab 7 Uhr offen...
Ansonsten gilt alles im letzten Jahr gesagtes, wäre schön, wenn man viele bekannte Gesichter sehen würde.
Dieses Jahr hab ich auch kein eigenes Treffen zu bewerben, daher hab ich sicher auch mehr zeit für das eine oder andere Pläuschchen...

Liabe Leid, boarische X-Fahrer, aa heia is wieda as Oidteimatreffn z'Maxlroa ogsogt!
Bei am gwandtn Weda is de Bude voi, des kennds ja...
Wia jeds Joar gehds wieda am Frohnlaichnam auf, am 7.6.12 iss wieda soweit...
Ogeh duads aufm Babia ummara Zehne, aba auffi aufn Bloz komma scho a guads friara...
Sunst guidd des wos in dem Thread scho letzts Joar gsogt woan is, s dadad mi narrisch gfrein, wann man wieda an Hauffa liabe Leid dreffa kannt! Des Joar hob i a mera Zeit zum Ratschn, wei i ja selm koa Treffn nimma mach...
Übersetzt ins Hochdeutsche:
So, fürs neue Jahr nehm ich einfach den alten Thread wieder her,
Auch dieses jahr findet in Maxlrain wieder eines der größten Oldtimertreffen im deutschsprachigen Raum statt.
Bei schönem Wetter ist die Wiese voll und es warten 5000 Altfahrzeuge auf interessierte Besucher...
Auch dieses Jahr findet das Treffen wieder am Frohnleichnamstag (Donnerstag, 7.6.12) statt
Beginn ist offiziell ab 10 Uhr, es ist bei gutem Wetter zudem ratsam, eher da zu sein, der Platz ist ab 7 Uhr offen...
Ansonsten gilt alles im letzten Jahr gesagtes, wäre schön, wenn man viele bekannte Gesichter sehen würde.
Dieses Jahr hab ich auch kein eigenes Treffen zu bewerben, daher hab ich sicher auch mehr zeit für das eine oder andere Pläuschchen...

Zuletzt geändert von ManfredS am 22. Jan 2012, 22:03, insgesamt 1-mal geändert.
mfg., Manfred
- ElektriX