128/X1-9/Racing heads

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simemk
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128/X1-9/Racing heads

Beitrag von simemk »

Few complete Fiat 128 heads with big valve some 8mm (39,5/34,5mm) ; 7mm (40/35mm); 6mm (40/35mm) new valve seat 3 angle , new valve guides most is Al. bronze some is with excenter ex. guides .....
set new water pump with pulleys PK belt.
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Zuletzt geändert von simemk am 6. Mai 2010, 14:16, insgesamt 1-mal geändert.
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simemk
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Beitrag von simemk »

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simemk
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Beitrag von simemk »

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All heads is complete with valve springs + retainers ....ready for installed on block
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pulpix
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Beitrag von pulpix »

Hi, suche einen getunten Kopf, für einen 1500er Vergaser 10er Kopfschrauben, mit den 4 zusätzlichen, kleinen Schrauben. Soll nicht für den Rennsport sein, sondern vor allem straßentauglich ! Würde gerne die normale Vergasernockenwelle wieder verwenden. Verdichtung nicht zu hoch. Welche Zylinderkopfdichtung brauche ich? Nockenwellenkasten abdrehen kommt nicht in Frage.

And now in English :lol: Hi,I am interested in a tuned Cylinderhead. My x has a 1500ccm motor with carburetor (Doubelweber) :lol: The Head is fixed with small srews and has the 4 additional screws. I want it for the street and it schould be durable. I would prefer the original carburetor camshaft. Shortening the camshaftbox is indiscussable. The compression should not be too high. My questions are: What gasket do i need? Thickness? Is it easy and ready to assemble ? Which kind of your heads do you recommend for me? Prices and shipping to germany?

Herbert ( nein, ich habe die Englischwitze für Otto nicht geschrieben!)
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simemk
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Beitrag von simemk »

I write you PM
Acki
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Beitrag von Acki »

Sime kann auch etwas deutsch ;)
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simemk
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Beitrag von simemk »

Naturlih.
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simemk
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Beitrag von simemk »

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6mm valves ( 40/35mm ) Ti retainers , Isky racing springs , lifters top flat , cc + 30 gram diference with OE shims lifter...

http://www.facebook.com/profile.php?id= ... =1&theater engine parts photos
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